#1 Ulubieńcy tygodnia :)

17:56

Hej Kochani ! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią "Ulubieńcy tygodnia".
W tych postach będę wybierała ulubieńca z kategorii:
  • Książka 
  • Produkt (kosmetyk)
  • Film
  • Outfit
  • Piosenka
  • Stylizacja paznokci 
 Jeżeli zaciekawiłam Was wstępem to zapraszam do przeczytania
dalszej części postu :)

-----
Ulubieńcy tygodnia:
#1 ulubieńcem tygodnia w kategorii książki zostaje:
"Szeptem" autorką jest Becca Fitzpatrick.
Książka jest tak urzekająca, że nie byłam w stanie się od niej oderwać.
Nie chce jej spojlerować, więc gorąco zachęcam do przeczytania :) 
 

---
#2 ulubieńcem tygodnia w kategorii kosmetyk zostaje podkład Bourjois Healthy Mix (już niedługo recenzja na blogu :)).
 Jego trwałość,konsystencja,zapach jest zniewalający :)
Podkład zawiera wyciągi z owoców :) 
Dlatego stwierdziłam,że ten podkład będzie idealny do pierwszego ulubieńca kosmetycznego :) 



------
#3 długo zastanawiałam się nad filmem który wam polecić i doszłam do wniosku, że ulubieńcem w tej kategorii zostanie film pt."Iluzja". O tym filmie dużo nie będę się rozpisywać po prostu zachęcam do oglądania :)


----
#4 outfitem tygodnia zostanie, outfit z ostatniej sesji :) ponieważ, przy takiej temperaturze, jaka jest teraz to według mnie, odpowiedni ubiór :) 


------ 
#5 piosenką tygodnia (z góry pisze nie jestem Selenator) jest :




-----
#6 stylizacja paznokci jest to manicure stworzony przez moją przyjaciółkę 
(początkującą kosmetyczkę) :)
paznokcie mają kolor metaliczny tylko na palcu serdecznym jest 
 krzyż o kolorze metalicznym z czarnym tłem :)
------
To by było na tyle w tym poście jeżeli wam się spodobał ten wpis to komentujcie i obserwujcie :)
buziaki do następnego postu :*




 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetna sprawa z tymi ulubieńcami tygodnia ;) Wybrałaś naprawdę fajne rzeczy, i zachęciłaś do dalszego szperania, heh :) I świetny outfit!
    https://hiszpanna.wix.com/hiszpanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* mam nadzieję,że będziesz do mnie wpadać częściej ;) na pewno zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Super ulubieńcy. Właśnie mysle nad kupnem tego podkładu ;-) ekstra paznokcie, podobają mi się takie, bardzo podoba mi się ta piosenka Seleny Gomez.http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa:* podkład jest świetny jakbyś miała do niego jakieś pytania to śmiało pytaj ;) na pewno wpadnę na Twojego bloga ;) mam nadzieję,że będziesz dalej do mnie zaglądać ;)

      Usuń
  3. naprawdę fajni ulubieńcy :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* to dla mnie wielka motywacja czytając takie miłe komentarze :) mam nadzieje,że dalej będziesz do mnie wpadać ;)

      Usuń
  4. Super post :) Posłuchałam piosenki Seleny i szczerze jest świetna! Zaraziłaś mnie tą piosenką ;)
    Zapraszam również na mojego i koleżanki bloga- http://soskiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* jejku bardzo się cieszę, że też spodobała się Tobie ta piosenka :) Mam nadzieje, że będziesz do mnie jeszcze wpadać :* ja również zaraz wejdę na waszego bloga ;)

      Usuń

Subscribe