#2 ulubieńcy tygodnia :)

09:30

Hej Kochani ! :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze spóźnionymi ulubieńcami,
 za co przepraszam :(
Ale już jestem i zapraszam do dalszej części postu :)
1.W tym tygodniu ulubieńcem w kategorii książka zostaję
 "Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Anioł",
tą książkę czytałam parę razy i na prawdę mi się nie nudzi :)
Historia głównej bohaterki nie jest przynudzająca,
tylko wciąga do dalszego czytania :)
Z czystym sumieniem mogę polecić Wam książkę "Mechaniczny Anioł" :)

2.Ulubieńcem w kategorii kosmetyk zostaję puder Maybelline Affinimat :)
Korzystam z niego jakiś czas i jest po prostu rewelacyjny :)
Utrzymuje się długo na skórze :)
Kolor też jest na plus i rewelacyjnie pasuję do podkładu z poprzednich ulubieńców :)



3.Filmem na ten tydzień zostaję:
Lock out :)


4. Outfit tygodnia :


5.Piosenka tygodnia to:


6.W tym tygodniu zamiast stylizacji paznokci będzie ulubieniec żywności ;)


----
To by było na tyle z drugich ulubieńców tygodnia ;)
Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post :)
Zapraszam do dalszego obserwowania mojego bloga i komentowania :))
do następnego postu,
buziaki :*

P.S. Pamiętajcie, że wieczorem będzie post z serii "Cały mój tydzień" ,
jeszcze raz buziaki :*   






You Might Also Like

2 komentarze

  1. cudny blog :))
    zapraszam do siebie; http://roziecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      Zachęcam do dalszego śledzenia moich postów na blogu :)

      Usuń

Subscribe