Rok temu :)

15:38

Hej Kochani ! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z sesją, która obyła się ponad dwa lata temu.
Długo się zastawiałam, czy wrzucić Wam efekty tej współpracy z Patrycją , 
ale doszłam do wniosku,że te zdjęcia były dla mnie naprawdę ważne i będziecie mogli ocenić,
jak bardzo zmieniłam się w ciągu dwóch lat ;)
Tak jak już wspominałam zdjęcia wykonała Patrycja Serweta ;* 
Moja modelka Gloriossa <3
Mam nadzieję,że zdjęcia Wam się spodobają :)










 z Panią fotograf :*


Mam nadzieję,że post Wam się spodobał i zapraszam do obserwowania
 i komentowania mojego bloga :)
do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Piękny konik <3
    Obserwuje ;p
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      Zachęcam do dalszego śledzenia moich postów na blogu :)

      Usuń

Subscribe