Sesja + outfit :)

05:30

Hej Króliczki ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją :)
Sesje wykonała Szczubkowska pseudonim Misza :D
Jeszcze tak na marginesie chciałam dodać,
że dzisiaj pewna osoba dała mi pomysł na lekką zmianę w pisaniu postów :)
Wstawianie co jakiś czas krótki filmików też wchodzi w tą odmianę :D
Filmiki typu: z backstage'u i w ogóle :)
--
Wracając do sesji odbyła się wczoraj, Misza :D 
chciała,żeby ta sesja odbyła się właśnie na takiej łące :)
Nie była to łatwa sesja, bo starsznnie muchy 
(jakieś dziwne,z góry mówię nie końskie :D) gryzły xD
Efekty dla mnie wyszły zadowalająco mam nadzieję, 
że Wam również się spodobają:)










Fotografa z cięło z wrażenia xD



Stylizacja: 
biały T-shirt ze zdjęcia u góry :) : Cropp
szorty wygrzebane ze starej szafy mojej mamy :)
ramoneska T.K. Maxx
Torebka prezent :)
---

To by było na tyle z sesji :*


Wasze komentarze i obserwacje są dla mnie megga motywujące,
więc wiecie motywujcie mnie jak Wam się podobają moje posty Robaczki :D
do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w wianku!
    Zdjęcie numer 7 - świetneświetne! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam - stylowka4u cała w bieli!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe