CO DOSTAŁAM POD CHOINKĘ !

22:05



Hej Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem nad którym się długo zastanawiałam i pytałam Was również o zdanie, i doszłam do wniosku,że taki post się pojawi.

Jeżeli jesteście ciekawi moich prezentów gwiazdkowych to zapraszam dalej :)










Z góry uprzedam,że jeżeli ktoś ma komentować,swoje złośliwe przemyślenia to lepiej niech ich nie pisze. Post przeznaczony dla osób które lubią oglądać posty tego typu.
Nie chodzi tu o chwalenie, czy coś takiego,ale o inspirację do kupowania prezentów innym :)

Nie przedłużając :)

Więc tak, pierwszą rzeczą jaką dostałam to był prezent od mojej siostry,
która kupiła mi zegarek z Michael'a Kors'a z różowym złotem i czarnym "łańcuchem".








Następną rzeczą jest prezent od mojego taty i cioci,
już jakiś czas planowałam zakup nowego aparatu,gdyż bardzo podniósł by jakoś zdjęć na blogu. 
Do tej pory zdjęcia robiłam iphone ponieważ lepiej się sprawdzał ,niż mój poprzedni aparat.
I właśnie na święta otrzymałam nową lustrzankę,
jest to Canon 450D EOS ze srebrnym breloczkiem konika, aparat jak na razie sprawdza się świetnie jestem bardzo zadowolona
(jeżeli jesteście ciekawi to ostatnio wstawiła parę zdjęć z Londynu robione właśnie tym aparatem Fotorelacja z Londynu ) :)








Kolejny prezent to jest case na telefon od moich dziadków, również z Michael'a Kors'a :)







Kolejny prezent jest od mojej najlepszej przyjaciółki, którą na pewno kojarzycie z poprzednich postów.
Olimpia wiem,że kocham kosmetyki i uwielbiam cienie do powiek,dlatego pod choinkę dostałam od niej właśnie cienie z Mac'a :)
(niedługo recenzja)  












Kolejną rzeczą jest czytnik książek (e-book) marki sony :)
który dostałam również od mojego taty i cioci.
Czytnik sprawdza się naprawdę świetnie (już niedługo osobny post o e-book'u)








Od mojego wujka dostałam słuchawki firmy Philips i głośnik bezprzewodowy JBL GO!









Dostałam również srebrne podkowy kolczyki,puzzle,kubek, trochę słodyczy i pieniądze. 
Po za tym było by na tyle z moich prezentów.
---

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał komentujcie i piszcie jakie posty chcielibyście jeszcze na moim blogu.
Dodawajcie mnie na snap'ie, żeby być na bieżąco: kivuss

Do następnego,
buziaki :*






You Might Also Like

3 komentarze

  1. Super prezenty, a szczególnie zegarek <3 pozdrawiam
    http://sssddday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! Bardzo podoba mi się zegarek :D I case też fajny :3
    Co powiesz na wspolna obserwację? :)

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze prezentow naprawde! *-* Juz sie nie moge doczekac recenzji tych cieni! Taki glosnik to by mi sie przydal nie powiem! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

Subscribe