Kilka pytań o mnie :)

21:36

Hejjka tutaj macie kilka pytań o mnie :)  :

1. Kim chciałaś być w dzieciństwie ?
*Kasjerką (ale nie umiałam liczyć),więc doszłam do wniosku, że będę pracować na mięsnym :D
2.Czy wierzysz w duchy ?
*Nie, nie wierze w duchy :(
3.Czy nosisz kapcie ?
*Mam bardzo dużo kapci,ale nie zawsze je nosze :)
4.W czym śpisz ?
*W dużych koszulkach lub piżamach :)


5.Super-pharm, Natura vs. Rossmann ?
*Rossmann :)
6.Nike vs. Adidas ?
*Nike :)
7.Gorąca vs. zimna herbata ?
*Zimna :)
8.Cukier vs. słodzik ?
*Cukier
9.Ulubiony kolor ?
Czarny,fioletowy i złoty :)
10.Pierogi vs. kluski ?
*Pierogi *___*
11.Piosenka tygodnia ?
*https://www.youtube.com/watch?v=JRWox-i6aAk   <3
12.Ulubiony piosenkarz ?
*James Arthur <3
13.Czy masz piegi ?
*Nie, nie mam piegów :)
14.Czy masz jakieś zwierzęta ?
*Tak 3 psy, 3 koty i rybki :)
15. Coca-cola vs. pepsi ?
*Pepsi
16.Ulubiony sklep z ciuchami ?
*Reserved,H&M,ZARA :)
17.Pijesz kawę ?
*Smakową lub ice coffe :)
18.Często piszesz sms'y ?
*Dość często :)
19.Czytasz książki ?
*Tak czytam,ale tylko te ciekawe :)
20.Kiedy masz urodziny ?
*16 sierpnia :)
21.Malujesz paznokcie ?
*Tak maluje :)
 22.Co lubisz robić ?
*Jeździć do stajni :)
23.Jesteś leniem ?
*Ojjj takk :D
24.Czego się boisz ?
*Wysokości i pająków
25.Facebook vs. Instagram ?
*Instagram <3
26.Masz jakąś pasje ?
*Moją pasją są konie <3
27.Co lubisz pić  ?
*Ice coffe <3
28.Ulubiony owoc ?
*Kiwi,banan :)
29.Masz rodzeństwo ?
*Nie,nie mam
30.Malujesz się ?
*Tak :)
31.Rozpuszczone vs. spięte włosy ?
*Rozpuszczone :)
32.Jakie lubisz najbardziej smak ice tea ?
*Lipton Green Tea malinowy :)
33.Jakiego żelu pod prysznic używasz ?
*Le Pettit Marseiliais brzoskwinia i nektarynka :)



To było kilka informacji o mnie :) Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach :)
Do następnego postu buziaki :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe