Pomadka Bourjois Rouge Edition odcień 13 (czerwona) + konturówka MaXfactor odcień 10 Red Rush - test,recenzja :)

14:27

  Hejoo, hejjoo witajcie znowu :) Dzisiaj przychodzę do was z recenzją po wytestowaniu pomadki i konturówki :) Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytania posta :)  



   Ostatnimi czasy zakupiłam na internecie pomadkę z firmy Bourjois odcień 13 (czerwona, ponieważ takiej brakowało w mojej kolekcji :)) do tego postanowiłam dokupić konturówkę z firmy MaXfactor odcień 10 (Red Rush kolor idealniej pasuje do pomadki). Parę dni temu zdecydowałam się wytestować oba produkty. Zacznijmy od produktu Bourjois :) 


*trwałość koloru: szczerze mówiąc "nie oszczędzałam " jej za bardzo, piłam i zjadłam jeden posiłek po czym pomadka zmieniła kolor na róż, swój krwisty kolor utrzymała ok.2-3 godz. od nałożenia

*jakość koloru: krwisty,bardzo intensywny 

*cena: jak na pomadkę dobrej firmy która ma dość trwały kolor to cena przyzwoita :)

Podsumowując pomadka bardzo ładnie prezentuje się na ustach jej kolor dosłownie powala :) Czerwień na duży plus :) Polecam ! 








Konturówka MaXfactor odcień 10 Red Rush podobnie jak pomadka super jakość,soczysty kolor 
:) Godna polecenia :)





Razem wyglądają tak :) 




To by było na tyle, zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga dalej :)

Do następnego postu buziaki :)



P.S. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania zapraszam również do komentowania :)





You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe