Adidas Superstar recenzja :)

12:00

Hej Żabki :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją 
butów Adidas Superstar :)
---
Ja zdecydowałam się na zakupienie 
ich  w kolorze czarnym ze złotym napisem :)
Szczerze mówiąc na początku kiedy zobaczyłam, 
że moda na nie powraca,
wcale mi się nie podobały,
dopiero po pewnym czasie uznałam,że jednak nie są takie złe,
 a teraz nie mogę się od nich oderwać, 
zakochałam się w nich w 100% :)


Po paru tygodniach testowania :

PLUSY:
*ładny krój i wygląd butów
*but dobrze dopasowany do stopy
*buty jak najbardziej wygodne
*świetnie pasują do każdej stylizacji

MINUSY:
* przyjaciółce w ciągu miesiąca pękły przy czubku  :(

W razie jakichkolwiek pytań odsyłam 
Was do komentarzy lub na e-maila :)








---

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)
Zachęcam do komentowania i śledzenia dalej mojego bloga :)

Do następnego,
buziaki :*


  

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne są te buty, ponieważ pasują do każdej stylizacji, szkoda tylko, że są teraz bardzo trudno dostępne ;/
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałąm nike w identycznym stylu, jednak teraz już mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń

Subscribe