Obag :)

21:49

Hej Żabki :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym torby Obag :)
Zapraszam :)

----
Zakupiłam ją jakiś miesiąc temu w 
sklepie internetowym ObagStore
przed zakupem torebka spodobała mi się 
ze względu na wymieniane uchwyty i organizery.
Zaintrygował mnie sposób jej wykonania (guma).

Po miesiącu użytkowania jestem zadowolona z tej torebki :)


PLUSY:
*można wyczyścić ją wilgotną szmatką,
*oryginalny wygląd,
*zmienne elementy (np.uchwyty), które dają co jakiś czas torbie świeżości,
*duża pojemność,
*torba pasuje do każdej stylizacji na sportowo, 
i na elegancko,  

MINUSY:
*wysoka cena 















Mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)
Zachęcam do komentowania i dalszego śledzenia mojego bloga :)
Jeżeli macie jakieś pomysły co do postów jakie chcielibyście,
żeby pojawiały się na blogu to również odsyłam do komentarzy :)
----

Do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Naprawdę cudna torba :3
    Bardzo fajny post.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, uniwersalny kolor :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe