Czy pomadka Miss Sporty Perfect Color Lipsitck spełniła moje wymagania :) ?

21:04

Hej Robaczki :)
Dzisiaj chciałam napisać Wam recenzje pomadki do 
ust firmy Miss Sporty :)
---
Szczerze mówiąc, nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, 
więc nie byłam pewna w 100% do tego zakupu :)
Ale 10 zł to naprawdę niedużo za pomadkę dlatego 
długo się nie zastanawiałam  :)

Ja już jakiś czas szukałam pomadki dosyć delikatnej 
lekko wpadającej w róż,beż, aż w końcu postanowiłam się przejść do Rossmanna,
tam naprawdę po chwili znalazłam
 właśnie szminkę Miss Sporty Perfect Color Lipstick 
odcień 013 Candy Cake :)
Po przetestowaniu jej następnego dnia doszłam do wniosku, że to był dobry wybór 


PLUSY:
*ładny kolor
*megga fajny zapach 
*super poręczny kształt aplikatora 
*cena 

MINUSY:
*krótki czas utrzymania 





Mam nadzieje, że post Wam się spodobał :)
Obserwujcie, komentujcie :)
pamiętajcie, że w poprzednim poście możecie klikać w linki ze sklepu choies :)

Do następnego,
buziaki :*



You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe