Inglot HD Perfect Coverup Foundation warty swojej ceny ? :)

13:00

Hej Robaczki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z podkładem Inglota 
HD Perfect Coverup Foundation :)
Jakiś czas temu poleciła mi go moja siostra,
więc ja też postanowiłam go wytestować :)
----
Podkład zakupiłam w sklepie "Inglot" tydzień temu. 
79 zł, jak za fluid to cena "średnia" :)


Podkład:

PLUSY:
*kolor dobrze dopasowywyuję się do skóry (nie jest żółty),
*nawilżający 
*dobra konsystencja 
*wydajny (siostra miała swój prawie pół roku
oczywiście korzystając na zmianę z drugim) 
*mega zapach
*estetyczny wygląd buteleczki :)
*nie daje efektu maski 

MINUSY:
*nie utrzymuję się zbyt długo na skórze,
bez nałożenia sporej ilości pudru :(






Ale generalnie podkład na plus 
według mnie,
kosmetyk jest warty swojej ceny i nie żałuje,że go kupiłam :)
Godny polecenia :)
Wiem również,że dostępny jest na stronie internetowej Inglota :)

W razie jakichkolwiek pytań, 
proszę zostawiajcie komentarze :)

Do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie testowałam tego produktu, ale ciekawe się prezentuje :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe