Outfit+sesja z konisiem małym misiem :)

19:21

Hej Żabki :)
Dzisiaj postanowiłam do Was przyjść 
z kolejną sesją  :)

Sesja odbyła się parę dni tema za obiektywem stanęła,
jak zawsze Olimpia :) 
Oficjalnie chciałam Wam też przedstawić najlepszego konia na świecie 
Atenke małą Antenke :)

Mam nadzieję,że efekty naszej pracy Wam się spodobają :)







----
Stylizacja:
*T-shirt Mohito
*Koszula Clockhouse 
*Spodnie New Yorker 


Jeśli spodobał się Wam post, 
albo macie jakieś pytanie to odsyłam 
do pozostawienia komentarza :)

---

Do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja tam boję się koni, ale ten wygląda przepięknie! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takie małe zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam i jeździłam konno, ale teraz nie mogę :(
    Bardzo ładne zdjęcia, ale szkoda, że są takie małe :(


    http://lifewithcrookedspine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe