♥ ♥ ♥ 1oo lat... ♥ ♥ ♥

13:06

Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem :)
Moja najlepsza przyjaciółka Olimpia którą poznaliście z poprzednich postach,
kończy dzisiaj 15 lat :) I chciałam jej w tym poście złożyć życzenia i podziękować,
jeżeli ktoś nie ma ochoty nie musi tego czytać :)
---
Chciałam również zaznaczyć,że gdyby nie moja przyjaciółka nie prowadziłabym tego bloga,
Olimpia zawsze pomaga mi ze wszelkimi zmianami,
wykonuje wszystkie moje zdjęcia i motywuje mnie do dalszej pracy,dlatego bardzo
chciałabym jej podziękować za to,że jest i mnie wspiera :)


W tym wyjątkowym dniu chciałam złożyć jej życzenia
więc, 
Droga Przyjaciółko,Fotografko,Kosmetyczko 
Chciałabym życzyć Ci wszystkiego najlepszego,
dużo hajsu i dużo maślanki,
więcej koncertów naszego życia,
więcej odpałów (chociaż ich tak jest już za dużo :D),
więcej klientek w Avonie,
super sukcesów z twoim zdobieniem pazurków,
dużo zdrówka,
szczęścia,
dobrych ocenek,
i wszystkiego,wszystkiego najlepszego 
pamiętaj,że zawsze możesz na mnie liczyć :* 
Jesteś najlepszą bbf na świecie :)
Love you 
Łap parę foteczek tych mniej obciachowych ;)
---
 A Was ostrzegam,że zdjęcia są zebrane z 3 lat ;)



















































----
Mam nadzieję,że post Was nie zanudził i wy również życzycie 
Olimpii wszystkiego najlepszego ;)
Komentujcie ;)
Do następnego,
buziaki :* 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. zainteresowal mnie twoj blog, bede tu wpadac :) a i szczere zyczenia dla kolezanki
    pozdrawiam,
    http://kpleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pozytywny post, dobrze mieć taką przyjaciółkę! :)
    Świetne zdjęcia. :D

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia!:) i oczywiście najlepszego dla przyjaciółki:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe