® Adidas Superstar recenzja- poprawka ®

19:15

Hej Żabki :)
Dzisiaj przychodzę do Was z poprawką do mojego postu o Superstar'ach.
(link do tego posta :). Wtedy pisałam Wam,że są naprawdę fajne, wygodne, pasują do każdej stylizacji i w ogóle. Wspomniałam też,że mojej przyjaciółce muszelki pękły po boku.
I niestety to samo stało się u mnie,
dwa buty były uszkodzone w tym samym miejscu po obu stronach,po miesiącu użytkowania.
Dla mnie totalna klapa, bo po co kupować buty na miesiąc.
Jedyny plus w tej sytuacji jest taki,że kiedy poszłam do sklepu Adidas w którym zakupiłam buty, wypełniłam wniosek o reklamacje i zwrot gotówki,to pieniądze dostałam po ok. 1,5 tyg. 
Zapomniałam zrobić zdjęcie tego pęknięcia, ale zaznaczyłam Wam miejsce,o które mi chodzi.

---


Na biało zaznaczyłam punkt, który pękł. 
Takie pęknięcie było po obu stronach w obu butach :( 
----
Podsumowując, gdybym nie otrzymała zwrotu pieniędzy na pewno bardzo bym żałowała,
ale w takim wypadku po prostu wielka szkoda,że tak fajne buty,są tak mało wytrzymałe :(
---

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał. Piszcie w komentarzach co sądzicie i czy takie coś też Wam się zrobiło.

Do następnego,
buziaki :*



You Might Also Like

1 komentarze

  1. miałam to samo te buty są beznadziejne jeśli chodzi o trwałość

    OdpowiedzUsuń

Subscribe