♥ James Arthur w Gdańsku ♥

17:40

Hej Żabki :)
Dzisiaj przychodzę do Was z relacjami z najlepszego koncertu na świecie :D
JAMES ARTHUR W GDAŃSKU
 to było jedno z moich największych marzeń 
Żeby było lepiej najlepszy dzień mojego życia spędziłam z moją najlepszą przyjaciółką i jej mamą 
Długo czekałam na ten dzień, aż w końcu on nadszedł było naprawdę niesamowicie  :)


James Arthur zachwycił mnie jak i również moją przyjaciółkę swoją skromnością i poczuciem humoru.
Zaskoczeniem dla nas było to,że po dwóch zaśpiewanych piosenkach nasz idol zaczął się przedstawiać,a z pewnością każdy w klubie wiedział kim on jest.
Po tym koncercie mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć,że James Arthur na koncercie angażuje się na 200%. 
Śpiewa bez playback'u i gra na dwóch rodzajach gitary, cały czas jest uśmiechnięty i zachęca ludzi do wspólnej zabawy. 
Wystarczyło jego jedno słowo,żeby wszyscy podnieśli ręce do góry.
To był jeden z najlepszych dni w moim życiu i na pewno nigdy go nie zapomnę, 
dlatego w przyszłym roku też planuję wybrać się na jego koncert w Polsce 
Podrzucam Wam parę filmików i zdjęć z koncertu :)
(Z góry przepraszam za jakość,ale było naprawdę ciemno) 



















Mam nadzieję,że post Wam się spodobał jeżeli chcecie więcej takich postów to piszcie :)
A może ktoś z Was też był na tym koncercie ? :)
----
Do następnego,
buziaki 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jejku jak Ci zazdroszczę! :C Ja nie mogłam się na nim pojawić :C
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, zapewne koncert był mega!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe