★ MARUDA MIESIĄCA-wrzesień ★

16:55

Hej Żabki :)
Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią na moim blogu
MARUDA MIESIĄCA
Co miesiąc będę Wam pokazywała, rzeczy które nie są według mnie,
warte uwagi :)
Coś jak przeciwieństwo ulubieńców (oczywiście z ulubieńcami też już startujemy)

----

Zaczynając z góry mówię, że kategorie będą zmienne :)

#1 WEDŁUG MNIE, najgorszy film w tym miesiącu
to:
Piranie 3DD,
 film oglądałam pare lat temu,przypominał parodię był denny i żenujący.
Fabuła była naprawdę beznadziejna i bardzo przerysowana.


#2 Najgorszy kosmetyk w tym miesiącu to:
Mascara Wibo Boom Boom.
Skusił mnie jej efektowny wygląd,
ale sama w sobie ta jest okropna klei rzęsy,
śmierdzi,ma masakryczną konsystencje i zostawia grudki.
Totalnie nie polecam  :(


#3 Najgorszy produkt w tym miesiącu to:
Szampon z Rzepy z Joanny.
Niesamowicie śmierdzi, 
producent gwarantuje brak łupieżu po stosowaniu szamponu,
 lecz ja osobiście tego nie odczułam ponieważ łupież się zwiększył,
więc dla mnie totalny niewypał.
Nie polecam :(


#4 Ostatni w tym miesiącu najgorszy kosmetyk tego miesiąca to:
 podkład firmy Max Factor Skin Luminizer.
Podkład stosowałam jakiś rok temu i nie skradł mojego serca,
nie dość,że słabo krył to bardzo krótko się utrzymywał na twarzy.


----

To już tyle w tym miesiącu w Marudzie Miesiąca mam nadzieje,
że nowa seria na moim blogu Wam się spodoba 
piszcie w komentarzach,co o tym sądzicie :)

Do następnego,
buziaki :*









You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super post. Też nienawidzę tego filmu...xD

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe