♥ TOP 10 PŁASZCZY ZE SKLEPÓW INTERNETOWYCH ♥

17:04

Hej Żabki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym płaszczy. 
Od jakiegoś czasu poszukuję płaszcza,szukałam już w sklepach stacjonarnych,
ale ciągle nie jestem pewna. Dlatego postanowiłam,że właśnie podrzucę Wam taki TOP 15 najlepszych płaszczy w internecie. Może akurat kogoś zachęcę na zakupienie płaszczyka w tym roku :) 
Pod koniec podrzucę Wam parę fotek, które mnie zainspirowały
 do kupienia płaszcza w tym sezonie :) 
Zachęcam do oglądnięcia dalszej części postu.




TopSecret



TopSecret


H&M



TopSecret



H&M

S.insay


TopSecret


Zalando


TopSecret



H&M

---
Moje inspiracje dt. płaszczy.
Jak możecie zauważyć dla mnie fajnym dopełnieniem 
jest długi kraciasty szalik :)






---

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał.
Piszcie co o tym sądzicie :)

Do następnego,
buziaki :*





You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe