♥ Jak umyć pędzel ? ♥

21:34

Hej Robaczki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym mycia pędzli :)
Jeżeli jesteście ciekawi to zostańcie dalej :)
----







Parę lat temu kiedy zaczynałam swoją przygodę z pędzlami i o ich pielęgnacji nie miałam 
zielonego pojęcia, moja siostra pokazała mi swój patent, który ja postanowiłam Wam dzisiaj przekazać :)

---

#1 Na nadgarstek lub górną część dłoni (jak na zdjęciu) nalej trochę 
płynnego (najlepiej antyalergicznego, może być również zwykłe to zależy od Was) 
mydła.




#2 Zamocz "puchatą główkę" pędzla pod wodą. 
Ale PAMIĘTAJ by nie moczyć "pałki",
 tej za którą trzymasz zazwyczaj pędzel !!!



#3 Następnie przyłóż pędzel,jak na zdjęciu i rób nim 
koliste ruchy jakbyś chciała wmasować mydło w środek.
Co jakiś czas palcami ściągnij nadmiar mydła,na dłoń nalej nowego i "kręć" dalej, 
aż do chwili kiedy piana będzie biała ("czysta").


 .
#4 Kiedy piana będzie już biała to po prostu dobrze ją spłucz 
i susz w jakimś suchym miejscu (ja to robię np. na ręczniku papierowym)
ok.24 godziny  :)
I tyle :)





Podrzucam Wam jeszcze parę fotek :)

Przed




Po






----

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)
Zachęcam do komentowania, jeżeli macie jakieś propozycje postów to śmiało piszcie 
"na dole" :)
----
Do następnego,
buziaki :*

SNAPCHAT: kivuss





You Might Also Like

4 komentarze

  1. naturalne mydło z biedronki najlepsze do mycia pędzli :)
    polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również myje moje pędzle do makijażu w ten sam sposób, choć czasem zdarza mi się użyć zamiast mydełka płynu micelarnego, który również dobrze zmywa. Pozdrawiam lisabella-ela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole kupic specjalny płyn do czyszczenia pędzli a płynu mineralnego nie powinno sie stosować do czyszczenia takich rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu zawsze ja myję pędzle-moja mama tego nie lubi nie wiem czemu :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe