★BEAUTY BLENDER -recenzja,opinia,moje podsumowanie ★

20:41



Cześć Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym opinii BeautyBlender'a.
Jeżeli jesteście ciekawi moich relacji po trzech miesiącach stosowania 
to serdecznie zapraszam dalej do czytania :)






Gdzie kupiłam swojego BeautyBlender'a ?

Ja swoją gąbeczkę kupiłam na oficjalnej stronie beautyblender.net.pl,
wybrałam kolor czarny,ale doszedł różowy. Czemu ? Nie wiem, ale nie robiłam z tego powodu problemu.

  Co dodatkowo mnie zachęciło ?

Zachęcił mnie fakt,że firma BeautyBlender w terminie w którym ja robiłam zakupy  
 dorzucali gratis małą gąbeczkę Micro.Mini, ja osobiście bardzo chciałam ją mieć w swojej kolekcji
 dodatkowo wiedziałam,że ta promocja jest bardzo opłacalna.

Jak długo "szła" paczka ?

Paczka z tego co pamiętam przyszła do mnie po ok.2-3 dniach.

Moje pierwsze wrażenia:

kiedy otworzyłam paczkę byłam lekko rozczarowana ,bo myślałam,że gąbka już bez zmoczenia wodą, będzie dużo większa.
  Trzeba przyznać,że BeautyBlender od razu po wyjęciu był  bardzo mięciutki i miała super fakturę, przyjemną dla skóry :)
Gąbeczka micro.mini  wydawała mi się po prostu maciupka,
ale kiedy obie gąbki zwilżyłam wodą ich rozmiar powiększył się o połowę,
zrobiły się proporcjonalne do twarzy  :)


Do czego najlepiej go używać ?

Producent piszę,że tak naprawdę do wszystkiego, ale po trzech miesiącach użytkowania wiem,
że jednak niekoniecznie.

BeautyBlender 
w regularnym rozmiarze,według mnie idealnie 
nadaje się do:
★ nakładania podkładu,
★nakładania pudru,
★konturowania twarzy,
★nakładania różu.

Natomiast mały nadaje się z mojego doświadczenia tylko 
do nakładania korektora, pomimo zapewnień producent o zastosowaniu Micro.Mini do aplikacji cieni,
dla mnie to kompletna bzdura, ponieważ jego rozmiar jest według mnie, zbyt duży do 
rozprowadzania sypkich cieni :(

Czy jego pielęgnacja jest czasochłonna i ciężka ?

Prawda jest taka,że nawet kiedy po każdym użyciu spłukujemy od razu go wodą, ślady po podkładzie zostają,
ale ja znalazłam na to sposób. Normalnie,jak zaleca producent spłukuje gąbkę po nałożeniu kosmetyków, 
ale dodatkowo raz,dwa razy w tygodniu myję go mydłem w taki sposób,jak
pędzel (w ostatnim poście pokazywałam Wam jak zapraszam serdecznie :) 




Czy warto kupić ?

Wydaje mi się,że warto, BeautyBlender jest fajnym rozwiązaniem dla kogoś 
kto lubi mieć profesjonalny i trwały makijaż oraz dla kogoś kto nie lubi mieć dużo pędzli do noszenia,mycia czy używania :)

Podrzucam Wam parę fotek :)
Są w różnej kolejności :)















----

To było by na tyle mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)
Piszcie co myślicie w komentarzach :)
Podrzucajcie również swoje propozycje na dalsze posty :)

Zapraszam Was również na mojego snapa :)
kivuss

Do następnego,
buziaki :*






You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe