♥ Tangle Teezer-recenzja,opinia,testowanie ♥

19:49

Hej Muminki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dt. szczotki Tangle Teezer,
którą kupiłam już ponad rok temu. A ostatnio stwierdziłam,że może będziecie mieli
ochotę poczytać,co ja takiego sądzę o tej kultowej szczotce.








Na jej zakup zdecydowałam się ponad rok temu, tak naprawdę nie wierzyłam za bardzo 
w jej fenomen, ale postanowiłam,że spróbuje.
Jak może zauważyliście na zdjęciach mam długie i grube włosy,które potrafią się szybko elektryzować i bardzo szybko plątać, więc miała nadzieję,że to może być przełom w mojej pielęgnacji włosów.

Gdzie zakupiłam swojego Tangle Teezer'a ?

Swoją szczotkę kupiłam w Douglas'ie, wtedy to była cena ok. 45 zł,teraz wiem,że są dostępne w niższych cenach :)

Moje pierwsze wrażenia...
Pamiętam,że
po pierwszym użyciu  zauważyłam,że włosy się mniej elektryzują i szczotka bezboleśnie rozczesuję wszystkie splątania. To był jakiś plus, ale szczerzę mówiąc oczekiwałam trochę więcej.

Jak sprawuję się po ok. roku użytkowania ?

Jakiegoś wielkiego szału nie ma, ale faktycznie jest naprawdę przyjemna dla nasady włosów dobrze je rozczesuję i bardzo ładnie wygląda.

Po takim czasie szczotka ma powyginanych kilka włosków, lekkie przebarwienia pod spodem.
Ale to według,mnie norma,po takim czasie .

Czy żałuję,że kupiłam swojego Tangle Teezer'a ?

Tak naprawdę to wydaje mi się,że jednak nie żałuję tego zakupu, ponieważ doszłam do wniosku,że ta szczotka jest trochę inna,niż wszystkie ma bardzo ładny wygląd i bezboleśnie rozczesuje wszelkie splątania :)







----

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)
Piszcie co o nim myślicie :)
Jeżeli chcielibyście,żebym poruszyła jakiś temat to śmiało piszcie :)
A jeżeli jeszcze nie śledzicie mnie na snapchat'cie to koniecznie to zróbcie 
kivuss

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taka szczera recenzja i super, że po jakimś używaniu, możemy zobaczyć, jak się sprawdziła. Zawsze byłam ciekawa takich recenzji "po jakimś czasie używania'' a nie zaraz po zakupie:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Subscribe