★Zniżka -40% w answear.com + świąteczne inspiracje :) ★

21:49


Hej Kochani :)

Niedługo mikołajki,wigilia :)
Wiem,że każdy szuka prezentów dla swoich bliskich 
jeżeli nie macie pomysłów i szukacie świątecznych inspiracji
 zachęcam do czytania dalej :) 







Listopad czas przygotowań świątecznych,
większość już zaczyna poszukiwania prezentów dla bliskich,
i ja również.
Ostatnio szukając upominków natchnęłam się na super aplikacje 
Veroni Style,
dzięki której można uzyskać 40% zniżki do sklepu answear.com
:)
Co zrobić by dostać rabat ?
Wystarczy pobrać aplikacje :)




Pobierajcie i korzystajcie ze zniżek :)




Moje świąteczne inspiracje:







----

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał :)

 Komentujcie:)

Jeżeli chcesz być na bieżąco to koniecznie dodaj mnie na snapchat: kivuss,
a jak jeszcze nie widziałaś recenzji BeautyBlender'a to zapraszam :)

----
Do następnego,
buziaki :*




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Piekne zdjęcia, inspirujące. Uwielbiam świąteczną atmosferę :)
    Tymczasem zapraszam Cię na bloga Po Prostu Disney - link Mój blog Po Prostu Disney .
    Znajdziesz tu:Najświeższe informacje ze świata gwiazd,przedpremierowe opisy nowych filmów i seriali,recenzje, DIY,quizy, konkursy I wiele innych...! Zajrzyj i się przekonaj! :-D Zachęcam do obserwacji by być z nami na bieżąco!
    Czekamy na Ciebie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :3 Jeśli chodzi o prezenty, to zazwyczaj staram się kupować książki, płyty, albo staram się zrobić coś własnoręcznie :D Myślę, że rękodzieła sprawiają dużo więcej przyjemności i radochy niż pieniądze wydane w błoto np na jakąś koszulkę, która niekoniecznie musi się komuś spodobać :) Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Muszę skorzystać z tej zniżki ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się patrzy na takie świąteczne inspiracje. Pozdrawiam :)

    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe