♫ Pierwszy tydzień moich ferii VIDEO ♫

00:34




Hej Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym  moich ferii w zasadzie pierwszej części,ponieważ one jeszcze trwają, jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam dalej na  krótki filmiki  :)








Po dłuższym zastanowieniu, doszłam do wniosku,że bardziej spodoba Wam się filmik niż tylko zdjęcia, więc trochę ponagrywałam,liczę,że taka forma postów również Wam się będzie podobała :)
W te ferie nie robię nic szczególnego, cały czas chodzę z Olimpią na siłownie,basen, do stajni.
W sumie przez ten tydzień nie za dobrze się czułam kaszel i te sprawy :)
Pojechałam, również do Szczecina na zakupy (niedługo nowy haul na blogu) i do brata na jego 20.urodziny, trochę się poleniłam i narobiłam dużo tak zwanych "kreatywnych zdjęć",
naoglądałam się sporo filmów i seriali  :)

Piszcie mi jak mijają lub minęły Wam ferie co robiliście,dzielcie się swoimi przeżyciami :)

Tymczasem zapraszam Was serdecznie na krótki film z pierwszego tygodnia ferii :)



Piszcie w komentarzach jak podoba Wam się filmik i czy chcecie takich więcej :)
Jeżeli jeszcze nie śledzisz mnie na snapchat'cie to koniecznie to zrób,żeby być w stałym kontakcie :)
kivuss

Do następnego,
buziaki :*






You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe