❀ 7.TYPÓW LUDZI KTÓRZY MNIE IRYTUJĄ ❀

20:15



Hej Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym na moim blogu postem dotyczącym takiej trochę 
"paplaniny". Na pierwszy tego typu post wybrałam ????? typów ludzi którzy mnie irytują.
Jeżeli jesteście ciekawi moich "kandydatów" to zachęcam do dalszego czytania :)









1. typ ludzi którzy mnie irytują to osoby które pomimo tego,że nie mają żadnego pojęcia i doświadczenia na dany temat, zachowują się jakby byli najmądrzejsi na świecie. Pouczają innych,
na siłę przekonają ludzi do swojego zdania i swoich poglądów,narzucają im swoją wole.
Są zdania,że wszyscy powinni postępować tak jak oni i nie dopuszczają do siebie innej myśli.





2. typ ludzi to ludzie zbyt pewni siebie, nieprzyjmujący do wiadomości,że ktoś może być lepszy 
od nich,ludzie którzy myślą,że są nieomylni,najlepsi i zawsze mają racje. Kiedy ktoś i pouczy od razu się obruszają i czują się urażeni. Ciągle kłamią by inni uważali ich za najlepszych i zazdrościli im sukcesów.

3. typ ludzi to osoby, które nie mają własnego zdania, na siłę próbują się przypodobać i jak to się mówi "liżą dupę", by tylko ich nie odtrącić. Cały czas potakują i uśmiechają się kiwając głową .
Nie mówią swojego zdania bo nie chcą się wyróżniać, albo boją się odtrącenia, ale do jakiego stopnia można to tolerować i rozmawiać z osobą, która ciągle nas okłamuję.

4. typ ludzi,którzy mnie irytują to osoby,które są "silne w pysku,słabe w czynach", udają się za kozaków,a jeżeli przychodzi co do czego to oni są święci,cichutcy, co złego to nie oni. 
Nie przyznają się do swoich czynów, tylko "zwalają" wszystko na innych.


5.typ ludzi, to osoby tak zwane za przeproszenie "kozak w necie pizda w świecie", 
mądrzy są tylko wtedy kiedy są na różny portalach społecznościowych, tam umieją obrażać,hejtować,wyzywać i pokazywać jacy to oni nie są, a w prawdziwym,życiu chowają się za innych.

6.typ ludzi, to osoby, które są cały czas obrażone na cały świat,nie umieją się uśmiechać i muszą 
psuć dzień innym. Są opryskliwi,nie mili i wredni. Swoje niezadowolenie pokazują innym.


7. typ ludzi, to osoby które po prostu są fałszywe, obgadują za plecami innych, a przy nich udają największych przyjaciół. Żeby było lepiej uśmiechają się do swoich wrogów i kolegują się z nimi,by trzymać pozory.


---

To było 7.typów ludzi,których nie znoszę.
Wy na pewno też znacie takie osoby :(
Napiszcie mi w komentarzach wasze typy irytujących ludzi.

A jeżeli jeszcze nie śledzicie mnie na snapchat'cie to koniecznie to zróbcie :)
@kivuss

Do następnego,
buziaki :*





You Might Also Like

3 komentarze

  1. taka jest moja przyszła tesciowa ta numer 1 grrrrrr
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwięcej jest takich typów ludzi. A największa z nich to 'wszystkowiedzący' :)
    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak :) Najbardziej wkurzające jednostki, które znajdziemy na każdym kroku... Wspaniale opisane :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe