♥ CZEMU JEST HEJT NA JABŁUSZKO ? -APPLE ♥

18:25



Hej Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym historycznych "jabłuszek".
Ostatnio zauważyłam,że polubiliście posty z taką "paplaninką",więc będzie pojawiać  się ich więcej.
A teraz jeżeli jesteście ciekawi mojego zdania na temat produktów marki Apple to zostańcie dalej.









Nie wiem jakie wy macie na ten temat zdanie, ale jeżeli macie ochotę to wypowiedzcie się na dole.

Ponad rok temu,kiedy miałam kupować swoje pierwsze "jabłuszko", długo się zastanawiałam,
czy cena jest adekwatna to produktu, szczerze mówiąc wiedziałam jaki jest hejt na rzeczy marki apple,ale postanowiłam zaryzykować i kupiłam iPhone 5s wersje srebrną 16GB, (z perspektywy czasu  doszłam do wniosku,że mogłam wziąć 32GB, ale to nie o to chodzi).
Na początku użytkowania byłam zaskoczona,ponieważ po tylu latach spędzony z Androidem,
nie byłam przyzwyczajona  do płynnej pracy .Od razu chciałam zaznaczyć,
że nie hejtuje Androida i nie mówię,że nie ma fajnych Samsung'ów,czy Sony,poprostu może ja trafiałam na takie trefne.
Ale wracając do tematu, to na początku miałam duże problemy z opanowaniem iOS'a,
bo to całkowicie inna bajka,inny "sposób myślenia urządzenia" i inne rozmieszczenie kompletnie wszystkiego. Pamiętam,że po paru dniach byłam zafascynowana i nie rozumiałam,dlaczego ludzie tak hejtują iPhone'y,iMac'i,Macbook'i. Doszłam również do wniosku,że większość tych osób napewno nie miała doczynienia z firmą Apple. Cały czas zaskakujące jest dla mnie to,że ta firma według mnie,próbuję być nie szablonowa, dodając do swoich telefonów innych ładowarek,
czy brak możliowści wysyłania zdjęć przez bluethoot'a.
Prawdą jest,że próbują przekonać ludzi do swoich produktów i chcą wyeliminować inne marki.
Czy to jest złe ?
Nie mam pojęcia.




Ale mam dla Was jeszcze jedną przygodę dt. tym razem Windows'a.
W sierpniu ubiegłego roku, dostałam laptopa na urodziny. 
Chciałam wtedy koniecznie Hp Stream'a 13 calowego,bardzo podobał mi się  jego design,
urzekł mnie swoim kolorem. Nie było innej możliwości musiałam go mieć.
Dodatkowo wiedziałam,że miał on już dysk flesh'owy,co było dużym plusem,ze względu na płynną,
szybką pracę. Największą wadą była pamięć 32GB na laptopa to strasznieee mało,ale miałam do niego dysk zewntętrzy,więc jakoś to przełknęłam.
Na początku naszej przygodny było naprawdę cudownie,komputer pracował jak marzenie,lecz po ok.pół roku zamienił się w koszmar,zamykał strony,zawieszał karty,ukrywał pliki,znikała tapeta.
Nie szło z nim wytrzymać nie mogłam prawie nic robić,dlatego też posty były trochę rzadziej, 
bo,
gdy zaczynałam jeden post pisałam kończyłam go 3 dni później, cały czas coś odwalał.
Dlatego jakiś czas temu dostałam w prezencie kolejne jabłuszko w kolekcji Macbook Air 
również 13 calowego.
Komputer nie zawiódł i nie zawodzi po prostu śmiga jak pocisk,
również długo przestwiałam się na El Capitana, ale naprawdę było warto.
Dlatego,ostatnimi czasy zastanawiałam się nad hejtem który jest kierowany w strone marki Apple,
przez ludzi. Wydaję mi się,że jest to w dużej części kwestia niewiedzy,niewypróbowania oraz braku chęci nauki nowego oprogramowania.
Ja osobiście zaliczam się do zwolenników tej kontrowersyjnej firmy,
ale wy napiszcie mi koniecznie swoje zdanie.





----

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał, koniecznie komentujcie i piszcie mi swoje zdania i przeżycia z laptopami i telefonami.
Zachęcam Was również do dodania mnie na snapchat'cie by być na bieżąco kivuss 

Do następnego,
buziaki :* 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Powiedzieć Ci o co chodzi? Ceny laptopów z Apple +4000zł, telefon- +1000zł. Nie lepiej kupić na kartę w salonie? Może spłaca się po 30zł przez 4 lata, ale jednak nie gwiazdorzymy.
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie rozumiesz o co mi chodziło, pisałam o hejcie od ludzi w strone firmy apple,nikogo nie krytykowałam i hejtowałam androidów ani nic podobnego, więc nie rozumiem o co ci chodzi, poprzez sformułowanie "gwiazdorzymy"

      Usuń
  2. Ciekawe



    http://www.redia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama nie wiem co o tym myśleć ;D


    http://missdarkness3.blogspot.com
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry post :)
    Szokujące, jak zawistni potrafią być ludzie.

    Ja moje jabłuszko kupiłam używane, po cenie znacznie niższej niż rynkowa. Ba - po cenie znacznie niższej niż jakikolwiek inny sprzęt tej klasy. Nadal uważam to za bardzo dobry zakup, bo nawet używany, sprzęt Apple po łącznie kilku latach używania nadal wygląda i śmiga jak nowy (jedynie bateria mocno zjechała na czasie pracy, ale nadal jest przyzwoicie), a nie-applowski sprzęt po takim czasie użytkowania byłby już śmieciem i nadawałby się jedynie do wymiany... po pierwsze Windowsy same w sobie mają to do siebie, że po jakimś czasie z niewiadomych przyczyn niesamowicie zamulają, system coraz częściej się wiesza itd., więc trzeba go stawiać system na nowo, a po drugie laptopy ze średniej i niższej półki cenowej, zupełnie niezależnie od producenta, są po prostu bardzo przeciętnej jakości...

    Kto używał normalnych laptopów ten wie, że po kilku lat sprzęt jest porysowany / ma inne oznaki użytkowania, np. przetarte klawisze, nie działa bez ładowarki, bo bateria jest totalnie zajechana, gładziki nie działają, tylko trzeba podpinać zewnętrzną myszkę, w dodatku potrafią dziać się takie cuda jak wypadające klawisze / uginająca się klawiatura / artefakty na matrycy (bad pixele) / inne cuda świadczące o zajechaniu sprzętu...

    ...w laptopie Apple nic takiego nie ma miejsca. Po kilku latach używania nie ma na nim ani jednej ryski, po wyczyszczeniu z kurzu wygląda jak nowy prosto z salonu. Bateria, chociaż zjechana, nadal trzyma dłużej niż większość baterii w NOWYCH laptopach, nie dzieje się nic złego ani z gładzikiem, ani z zawiasami, zero otarć czy uszkodzeń, po prostu niezniszczalny... warto za taką jakość dopłacić trochę grosza, kto nie korzystał, ten nawet sobie nie wyobraża, jak wysoką trwałość ma ten sprzęt i jak wielu wad występujących w innych laptopach ten zwyczajnie nie ma. Chociaż ma i takie wady, których z kolei nie ma w innych laptopach, jak głupia klawiatura ;) ale z pewnością jest wart swojej ceny i kolejny laptop, jaki kupię, to również będzie Apple, bo chociaż wydam 4000-6000 zł to będę miała sprzęt na minimum 5 lat, a jak kupię jakikolwiek inny laptop z tej półki cenowej to nie wątpię, że już po roku-dwóch będzie on niestety zajechany i do wymiany :/ nie wspominając już o tym, że każdy laptop Apple ma w standardzie takie rzeczy, jak mocna bateria + podświetlana klawiatura + matowa matryca, o które w innych, tańszych laptopach jakoś trudno (jak już są, to te laptopy wcale nie są tańsze niż jabłka!), chociaż jest to dla mnie absolutna podstawa w urządzeniach mobilnych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nie wiem do końća czemu tak jest, ale moim zdaniem jest to bardzo dobrej jakości sprzęt. Ja posiadam tablet u siebie i nawet już miałam okazję wymieniać w nim szybkę. Na całe szczęście po przeczytaniu https://www.macforce.pl/serwis/serwis-naprawa-tabletow-ipad/wymiana-lub-naprawa-szybki/ wiedziałam, że nie będzie z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem. Ja lubię tę firmę i nigdy nie mialam problemów. Jedyne co to teraz w telefonie mam zbitą szybkę, ale to z mojej winy. Oddam do https://ibroken.pl/wymiana-wyswietlacza-iphone-x/ i będzie po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A moim zdaniem Apple w dalszym ciągu na naprawdę bardzo dobre opinie. Trzeba tylko wiedzieć, na jakie modele warto się decydować. Poszukujecie konkretnych informacji? No to polecam zerknąć sobie na stronę https://www.clarkluxcity.com/pl/zycie/jakiego-iphone-a-kupic-w-2021-roku.html . Tutaj wszystkiego się dowiecie.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe