HAUL ZAKUPOWY-Michael Kors,Levis,Cross Jeans,Lasocki,Bershka,Stradivarius,T.K.Maxx

16:59



Cześć Robaczki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z haulem zakupowym. 
Dawno tego nie było i stwierdziłam,że już pora, by pokazać Wam swoje zakupy.
W tym halu znajdziecie jeszcze rzeczy z UK.
Więc jeżeli jesteście ciekawi tego posta to zapraszam do dalszego czytania :)








Pierwszą rzeczą którą Wam pokaże będą zwykłe klasyczne czarne Levis'y.
Jakiś czas szukałam takich basic'owych jeans'ów,aż w końcu napotkałam je w sklepie Levis.
Jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona, są miękkie i elastyczne,przez co super wygodne :)
Ponieważ pod ostatnimi haul'ami prosiliście mnie o ceny produktów,postanowiłam je pisać,
będzie to przydatne dla tych którzy również będą chcieli kupić jakiekolwiek ciuchy,czy kosmetyki :)
cena: 329 zł
sklep:Levis














 Kolejna rzecz to oversize'owa bluzka,którą dostałam od mojej siostry.
Jest to typowo "imprezowa" koszulka,miała ją ubraną na sylwestra i sprawdziła się naprawdę super,
fajnie wygląda do zwykłych czarnych rurek :)
Materiał jest bardzo miły i ładnie się prezentuję :)
cena: ???
sklep: New Look 









Następna rzecz to również bluzka na ramiączka,tym razem to prezent od brata.
Koszulka jest estetyczna i wygodna, dużo nie będę się rozpisywać bo to po prostu zwykła casual'owa 
bluzeczka z zamkiem z tyłu:)

cena: ?
sklep:Reserved






Następna rzecz to bluzka na długi rękaw z jedwabiu,przemiły materia,fajny krój,ładnie leży,
jest dość elastyczna. Na ramionach posiada guziczki widoczne na zdjęciach :)

cena: 49zł
sklep: Top Secret




Następna rzecz to oversize'owa bluza "po domu",którą znalazłam na dziale męski w angielskim 
T.K, Maxx'ie. Fajne jest to,że można traktować jako dresy lub porostu "lazy outfit".
Bluza ma kaptur i kieszeń kangura, posiada również drobne wykończenia w kratkę :)

cena: ?
sklep:  T.K. Maxx
marka: Modern Culture






Następna rzecz to bluzka ze Stradivarius'a, bardzo mnie zawiodła,ponieważ dziura zrobiła się po pierwszym dniu użytkowania i nawet nie wiem dlaczego.
Materiał dosyć sztywny i niezbyt przytulny.

cena: 39zł
sklep:Stradivarius
(stylizacja z tą bluzką kicnij do Zimowego outfit'u)




Kolejną rzeczą są spodnie piżamowe, które wyhaczyłam 
w Netto :) moje spodnie od piżamy ostatnio mi się przedziurawiły i szukałam nowych, a na zakupach spożywczych w Netto dojrzałam super milusie,polarowe,fajne spodnie do spania. Ja jestem nimi zachwycona śpi się jak w kocyku, a co lepsze,że za każdym razem kiedy kupuję jakiekolwiek spodnie nogawki są za długie i muszę oddawać je do krawcowej w tym wypadku było podobnie,
ale tym razem sama sobie je skróciłam ścinając nadmiar nogawki, a materiał nawet na nogawkach się nie zniszczył i właśnie,dlatego zrobiłam na nie zbliżenie na kilku zdjęciach:)

cena: 29 zł
sklep: Netto






Następna rzecz to taki sweterek, który traktuję,jak kardigan, jest bardzo miły i przytulny.
Jego czarny kolor fajnie podkreślają srebrne guziki :)

cena: 79 zł
sklep: Quiosque





Następna rzecz to bluzka również w prążki i również ze stójka,kupiłam ją przed tą z Bershki za mniejsze pieniądze i okazała się lepsza jakościowo. Materiał miły,elastyczny (choć trochę za bardzo bo z biegiem czasu się rozciągnęła). Ładnie leży i do wszystkiego pasuję.

cena: 39 zł
sklep: New Yorker





Następnie pokaże Wam dresy, które okazały się wielkim niewypałem, granatowe dresy z białym sznurkiem,zakupiłam z myślą o chodzeniu po domu, parę razy ubrałam je na siłownie,
tragedia nogi po nich farbują i straszenie się "kruszą","kulkują" i kulki porozrzucane są wszędzie.
Prałam je tyle razy na wszystkie strony i dalej to samo nie mam pojęcia co zrobić,jeżeli macie jakieś pomysły to koniecznie napiszcie mi w komentarzu :)

cena: 39 zł
sklep: Terranova




Ostatnio także w mojej kolekcji ciuchów na siłownie pojawiła się nowa koszulka "oddychająca"
marki Hi-tec. T-shirt sprawdza się rewelacyjnie ma przyjemny materiał, a jej właściwości doskonale sprawdzają się na ćwiczeniach :)

cena: 39 zł
sklep: Martes Sport




Kolejna rzecz to sweterkowy kardigan. Jedyny jego minus to to,że straszniee gryzie. 
Ciężko w nim wytrzymać,ale bardzo ładnie się prezentuję :)

cena: ?
sklep:Mexx



Następna rzecz to kurtka (taka trochę parka) zimowa, w kolorze piasku. Ciepła zrobiona z dobrego materiału, posiada kaptur z futerkiem i wielofunkcyjne kieszenie :) 
Mam nadzieję,że posłuży mi na lata.

cena: 480 zł
sklep: Cross Jeans







Kolejna rzecz to wielka torba a'la Shopperka.
Wygodna,ponieważ można nosić ją na ramię jak i na ręku.
Na samym środku jest tz. wężowa skóra.

cena:£
sklep: Primark






Następną rzeczą jest sztuczne futerko. Cieplutkie wykonane z bardzo dobrego materiału.
W nim na pewno się nie zmarznie, fajne jest to,że pod szyją można zapiąć się na dwa paski :)

cena: 89 zł
sklep: Bershka






Następną rzeczą jest taka podręczna kosmetyczka do torebki.
Bardzo fajna sprawa, bo można wrzucić sobie w nią szminkę,perfumy i błyszczyk i mieć wszystko pod ręką w jednym miejscu  :)

cena:£
sklep: Primark






Kolejną rzecz to torba sportowa, która ułatwia mi życie, bo kiedy idę na siłownie i basen mogę spakować rzeczy w jedną torbę i przewiesić ją przez ramię bez zbędnej męki :)
Torba posiada przegródkę na buty,picie i dokumenty :)
cena: 199 zł 
sklep: Nike 







Kolejną rzeczą są Slip-on'y od Michael'a Kors'a.
Klasyczne czarne ze złotym znaczkiem, wygodne,wykonane z dobrej jakości skóry. :)
Zakupiłam je w Anglii w święta.

cena : ?








Ostaniom rzeczą są skórzane brązowe botki. Najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam,
mięciutkie, wygodne, prezentują się na prawdę niesamowicie i pasują do wszystkiego :)

cena: 249 zł
sklep: Lasocki








To by było już na tyle w tym poście,mam nadzieję,że się Wam spodobał,piszcie mi w komentarzach co myślicie :)
Dodawajcie mnie na snapchat'cie żeby być na bieżąco: kivuss

Do następnego,
buziaki :*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. O jak dużo nowości, super zakupki!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania i dodatki! ❤
    http://monikakurek.blogspot.com zapraszam na post, komentuj a ja się odwdzięcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Świetna torba i buty MK :)
    Zapraszam do mnie http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna kosmetyczka i torba! ;)

    zapraszam do siebie, mile widziane komentarze jak i obserwacje, ponieważ blog dopiero się rozkręca :)
    peynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, całkiem spory haul :D Świetne rzeczy :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY post! :)
    zapraszam do siebie: werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego. Podoba mi się to futerko :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe